Mūsų paslaugos
Mums malonu Jums padėti verslo klausimais
Teikiame įvairiausias paslaugas susijusias su mokesčiais ir buhalterine apskaita. Užtikriname aukštą kokybę ir greitą darbų pristatymą. Dirbame moderniai – nuotoliniu būdu. Taip sutaupote savo laiką ir išlaidas.
Su mumis lengva susisiekti +370 682 27744
Atliksime visas savo pareigas
Užtikriname, kad visi mūsų klientai būtų pilnai patenkinti visomis mūsų paslaugomis. Todėl visada stengiames plėsti savo žinias buhalterijos ir mokesčių srityse dalyvaudami įvairiausiuose seminaruose ir kursuose.
- Nuo pirminių dokumentų iki atskaitomybės
- Mokesčių deklaracijų sudarymas ir pateikimas VMI, Sodrai
- Ataskaitos Statistikos departamentui, Muitinei, Registrai
- Inventorizacija
- Archyvavimas
- Apleistos buhalterinės apskaitos sutvarkymas
- Įsakymai, sprendimai, susirinkimų protokolai
- Personalo sutarčių surašymas
- Teikiame konsultacijas buhalterinės apskaitos ir mokesčių klausimais.
- Ar tai būtų darbuotojų darbo užmokestis, PVM ar kiti mokesčiai, įmonės steigimas, visada suteikiame reikalingą informaciją kilus skirtingiems klausimams.
- Pasidaliname praktiniais patarimais kurie padės prižiūrėt savo kasdienines išlaidas ar kontroliuoti įmonės grynųjų srautą.
- Valstybinėje mokesčių inspekcijoje ( VMI )
- Valstybinėje socialinio draudimo fondo valdyboje ( Sodra)
- Juridinių asmenų registre ( JAR )
- Regitroje
- Bankuose ir kitose kredito įstaigose
- Kitose kliento nurodytose įstaigose
Kainų skaičiuoklė
Kaina už teikiamas paslaugas yra lanksti – įvertinama pagal pirminių dokumentų skaičių, personalo dydį, sezoniškumą ir kitus klientui aktualius faktorius. Minimali kaina yra aptariama kiekvienu atskiru atveju, visada vertiname verslo perspektyvą.
Šios kainos yra orientacinės. Sutarties kaina derinama su kiekvienu klientu atskirai, suderinus pasirašoma paslaugų atlikimo sutartis. Sutarties kaina gali būti kintama ir pastovi – aptariama su kiekvienu klientu atskirai. Paprasta administravimo valanda orientaciškai kainuoja 25 €/h, prioritetinė – 50 €/h.
Mes galime tvarkyti ir tik dalį jūsų apskaitos darbų. Pagal jūsų poreikius tai gali būti darbo užmokesčio, ilgalaikio turto, atsargų apskaita. Arba tai gali būti tik jūsų mokėtinų mokesčių apskaičiavimas, deklaravimas, naudojantis jūsų pačių organizuojamos apskaitos duomenimis.
Atsiliepimai
Esame patenkinti pasirinkimu, apskaitą patikėti UAB "Daovera". Pasitikime šia įmone ir jos darbuotojais. Pasitikime ir nesirūpiname dėl finansinės atskaitomybės dokumentų, mokesčių deklaracijų, statistinių ataskaitų savalaikio pateikimo, jų teisingumo. Esant poreikiui operatyviai gauname atsakymus į konkrečius klausimus. Nuoširdūs pasiūlymai, paremti patirtimi, mūsų kasdienybė.
Dirbame kartu Jau daug metų. Suradome lankstų bendradarbiavimo modelį (didelę dalį darbų atliekame elektroninėje erdvėje). Esame patenkinti darbuotojų kvalifikacija. Gauname greitus, išsamius ir konkrečius atsakymus į iškylančius klausimus. Malonu dirbti su profesionalų komanda preciziškai tiksliai ir laiku pateikiančia informaciją, konsultacijas mokesčių ir kitais klausimais.
UAB "Daovera" partneriu pasirinkome ir nesuklydome. Visus bendradarbiavimo metus džiaugiamės sklandžiu ir efektyviu darbu. Ši komanda negaili laiko ir kantrybės ieškant optimaliausio sprendimo. Esame ramūs, todėl galime atsiduoti savo darbui, kurį išmanome labiausiai, rengti sporto renginius, tokius kaip Rally Žemaitija. Tikimės, kad abipusiai naudingas bendradarbiavimas tęsis ir ateityje. Sėkmės!
automobilių sporto klubas
Nuo įmonės įkūrimo efektyviai bei sklandžiai bendradarbiaujame su UAB "Daovera". Esame dėkingi už lankstumą, greitą reagavimą bei profesionalumą ir atsakingumą sprendžiant iškilusius klausimus. Tikimės ilgo sėkmingo bendradarbiavimo, ačiū už tai, kad dirbti su Jumis paprasta!
(Telia atstovas)
Pasirūpinsime Jūsų ramiu miegu.
Didelį dėmesį skiriame darbuotojų kvalifikacijos kėlimui, nuolatos giliname žinias įvairiuose seminaruose bei kursuose. Nuolatinis žinių atnaujinimas ir jų pritaikymas padeda greitai surasti racionalų ir ekonomiškai naudingą sprendimą.